Jak wynika z raportu firmy Webtrends Facebook jest coraz droższy dla reklamodawców. Promowanie się w 2010 roku było dużo droższe niż w roku 2009.
Średni CPC (cost per click) wzrósł z 0,27$ do 0,49$, co za tym idzie CPM (koszt za tysiąc wyświetleń) wzrósł z 0,17$ do 0,25$, co więcej wyświetlane reklamy generowały o wiele mniej wejść na stronę (CTR - zmalał z 0,063% do 0,051%).
Co ciekawe im starsi jesteśmy tym częściej klikamy w reklamy, jednak współzależność ta rośnie tylko do 65 roku życia...
Kobiety w przedziale wiekowym 18-24 klikają w reklamy tak często jak mężczyźni. Powyżej tego przedziału to kobiety są bardziej aktywne.
Dodatkowo w ogłoszenia częściej klikają osoby, które nie ukończyły studiów, warto także odnotować, że częściej klikamy w reklamy także wtedy, gdy któryś z naszych znajomych to lubi (w tym wypadku wykształcenie nie ma znaczenia).
Cały raport (po angielsku) możecie znaleźć tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz